2014. január 3., péntek

A Gangnam's princess elköltözött :)

Sziasztok!
Aki látogatója a Seoul Fighting! oldalnak, az már láthatta, hogy írok egy történetet, Gangnam's princess címmel, ami egy magyar lány kalandjairól szól, a leghíresebb K-pop bandával, a FOUR-ral. Ez egy teljesen fiktív banda, nem voltam elég bátor ahhoz, hogy egy létező bandának a személyiségét megsaccoljam. :) így született meg a FOUR, de remélem hamar a szívetekhez fog nőni, csak úgy , mint nekem, bár én a szellemi megalkotójuk vagyok, persze, hogy olyanok, mintha a gyerekeim lennének :D
Egy kicsit zavaros lett volna oda feltölteni a részeket, ne akartam, hogy annyira keveredjen a többi írásunkkal, így arra a döntésre jutottam, hogy átköltöztetem ide a kis történetet, de ez még továbbra is a Seoul Fighting! blog hatásköre :) Oldalt találtok linket, ami a Min Mi-vel közös blogunkra vezet, remélem sok érdekességgel tudunk szolgálni!
Most akkor nincs más hátra, mint előre (mondaná az egyik régi gimis tanárom), igyekszem majd hozni az részeket, amint tudom~
FIGHTING! :)

Ui.: Muszáj volt ide beraknom a srácokat, mert most nézem újra harmadjára ezt a sorit, és még mindig röhögőgörcsöt kapok tőlük :) A.N.JELL Saranghae! <3 (Jaa, amúgy a történetnek nincs köze hozzájuk :D )


6 megjegyzés:

  1. "...leghíresebb K-pop bandával, a FOUR-ral. Ez egy teljesen fiktív banda, nem voltam elég bátor ahhoz, hogy egy létező bandának a személyiségét megsaccoljam...."
    Én elég bátor voltam hozzá, hogy elkezdjem a Googleba keresgélni őket :D :D :D Mikor már egyesével írtam be a neveket, akkor esett le, hogy vsz kitalált személyek.
    Hiába na, nem ismerhetek minden koreai bandát. Tutira nem olvastam el a bevezetőt sem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem egy élet nem elég, hogy az összes létező K-pop bandát megismerje az ember... :D Hát a Google-ben nincs ilyen nevű banda, direkt lecsekkoltam, nehogy véletlen legyen :D azt akartam, hogy mindenki a saját kedve szerint képzelje el őket, és ne befolyásoljon senkit az, hogy egy idolt mennyire szeret, vagy épp mennyire nem.
      De azért lehet, hogy kiteszem valahova, látható helyre, hogy egy kitalált banda, mielőtt még más is ebbe a csapdába kerül :)

      Törlés
  2. Hát, lehet, hogy nem létező banda, de az tuti, hogy az én képzeletemben már elég erősen élnek... Persze, biztosan nem abban a formában, ahogy a tiedben, de azért eszméletlen, mennyire megelevenedik a szemeim előtt és a fejemben az egész.... Gratula... Kevésszer fordult ilyen elő velem, ha fanfiction vagy ahhoz hasonlót olvastam. Azokon kívül is csak akkor, ha Fantasy-t olvasok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök :) Pont ezt akartam elérni. Az ilyen hozzászólások mindig annyira feldobják a napomat!
      Valóban, szerintem is mindenkinek másképp élnek a fejében a srácok, meg a többi szereplő, de épp ez a szép az olvasásban és a történetekben. Eleinte gondolkoztam, hogy a szereplőknél csatoljak e képet róluk, mint amilyennek én képzeltem őket, de nagyon hamar elvetettem az ötletet, elvégre elrontaná a varázst.
      Amúgy már számomra is szinte egy valóságos banda, furcsa lesz majd, ha egyszer vége lesz :)

      Törlés
  3. Nagyon tehetséges vagy! Imádom az írásodat! Minden percben figyelem mikor jön a következő fejezet! <3

    VálaszTörlés